Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Tuesday 22 July 2014

Tembak Kekasih Kerana Tidak Cukup Sperma Seperti "Peter North"



Keganasan rumah tangga bukanlah sesuatu yang kelakar. Tetapi kes yang melibatkan Sadie Bell (58) dari Michigan USA ini boleh dikategorikan sebagai kelakar dan aneh. Sadie dijatuhkan hukuman penjara empat tahun atas kesalahan menembak kekasih Edward Lee (60) beliau di bahagian perut. Edward ditembak kerana Sadie tidak puas hati dengan kemampuan di ranjang kekasih beliau. Menurut laporan polis Sadie mengamuk apabila mendapati Edward tidak mengeluarkan air mani yang banyak selepas inzal ketika melakukan hubungan kelamin. Beliau yakin kekurangan air mani ini berlaku kerana Edward mempunyai hubungan intim dengan wanita lain selain diri beliau.
Kes ini menjadi semakin aneh kerana Sadie sendiri adalah perempuan simpanan Edward. Edward sudah mempunyai isteri dan hubungan terlarang mereka ini sudah berlarutan selama 15 tahun. Akibat daripada tembakan Sadie, Edward terlantar di hospital selama5 minggu dan memerlukan pembedahan bagi memperbaiki kederaan pada hati, pankres, usus dan buah pinggang. 
Ini memang sebuah kes gila. Siapa sangka ketidakmampuan menghasilkan pancutan seperti Book Worm Bitches featuring Peter North boleh mengakibatkan anda ditembak oleh kekasih. Oleh itu pastikan anda membeli produk tongkat Ali. Takut ada pula kes di Malaysia lelaki ditikam kerana masalah kegagalan menghasilkan isipadu yang memuaskan! 
Sumber http://penpatah.blogspot.com/ dan Metro

No comments:

Post a Comment

Paparan Terkini dan Terdahulu

Kandungan Blog