Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Saturday 21 June 2014

Demi Membalas Kecurangan Suami, Isteri Minta Disetubuh dan Diliwat "Kawan Baharu"


Aku seorang isteri berumur 30-an. Berasal dari Selatan tanah air. Kami telah dikurniakan tiga orang anak, seorang perempuan, 13 tahun, dan dua lelaki, masing-masing 8 dan 6 tahun. Rumahtangga kami bahagia sejak berkahwin 14 tahun lalu. Kami berkahwin atas dasar cinta. Suami dan aku adalah kakitangan kerajaan.

Tetapi sejak akhir-akhir ini perubahan sikap suami terhadap aku nampak ketara. Lantaran itu tanpa sebab-sebab yang jelas, aku dijatuhkan talak satu, tiga bulan yang lalu. Tinggallah aku keseorangan kerana ketiga-tiga anak kami dibawa oleh suami. Demi anak-anak kami merujuk kembali setelah seminggu bercerai.

Walaupun kami disatukan semula, sikap suami masih sama seperti sebelum bercerai. Setiap malam ada saja alasannya untuk dia keluar malam sehingga jam 3 atau 4 pagi, atau sehingga 9 atau 10 pagi baru ia menampakan mukanya. Alasan bekerja, operasi saat-saat terakhir. Suami aku adalah seorang anggota penguatkuasa di sebuah agensi kerajaan.

Pada awalnya aku menerima bulat-bulat alasan yang diberikan, tapi lama kelamaan rahsia terbongkar. Suami ada menyimpan perempuan lain. Remuk redam hati ini. Kehidupan kami sekeluarga tidak semesra dulu.

Aku bertekad untuk membalas dendam dengan apa yang telah dilakukannya. Kalau dia boleh ada perempuan lain, tidak mustahil aku juga boleh mendapatkan lelaki lain. Aku pasti dengan rupa paras yang dikurnikanNya, dengan senang aku akan dapat memikat lelaki lain.

Aku cuba-cuba menyertai saluran chatting di internet. Selepas tiga hari aku sertai, ramai yang ingin berkenalan dengan aku walaupun diberitahu aku adalah isteri orang. Walaupun mereka tahu aku bertaraf isteri tapi masih ramai ingin meneruskan hubungan. Ada duda, suami orang malahan teruna yang terus menghubungi aku dan ingin 'berkawan'.

Dalam ramai- ramai yang menghubungi aku, tertarik aku pada seorang duda dari KL. Umurnya lewat 40-an. Bertugas dengan sebuah firma swasta. Agak berpangkat orangnya. Aku terima dia.

Selepas 5 hari berhubung melalui telefon, dia meluahkan hasratnya ingin berjumpa aku walaupun agak jauh. Tetapi katanya kedatangan dia membawa satu harapan. Harapan agar dapat 'bersama' aku. Lantas aku bersetuju.

Pada cuti Deepavali baru-baru ini kami bertemu buat pertama kali. Aku siap menempah sebuah chalet untuk kami bertemu. Mustahil kami boleh berjumpa di luar kerana ramai masyarakat setempat mengenali aku dan juga kawan-kawan kepada suami aku.

Disebabkan perjalanannya dari KL agak jauh dan katanya dia tidak pernah sampai ke tempat aku sebelum ini, akhirnya dia tiba di chalet yang siap aku tempah sekitar jam 11 malam.

Seperti biasa suami aku ada operasi malam itu dan aku dah diberitahu dia akan pulang pada pagi esoknya. Ini memberi peluang kepada aku untuk berjumpa 'kawan baru' aku mungkin juga sehingga awal pagi.

SMS diterima. Dia telah tiba di chalet yang dijanjikan. Aku bergegas ke sana sekitar jam 11.30 malam. Tidak jauh dari rumah aku sekitar 10 minit memandu.

Pertama kali aku dengan lelaki bukan muhrim dalam sebuah bilik. Gara-gara ingin membalas dendam pada suami yang dah berlaku curang. Macam aku dah kata, kalau dia (suami aku) boleh buat, tak kan aku nak berdiam diri. Aku juga boleh.

Selepas kira-kira 30 minit aku dengan dia di dalam bilik, dengan tindakan-tindakan mesra dia kepada aku, dengan dibalas oleh aku, nafsu aku mula memuncak. Syaitan ada di mana-mana.

Tanpa perasaan takut tanpa ada perasaan bersalah kepada suami, sebaliknya aku rasa dah berjaya mambalas dendam kepadanya, maka terjadilah aksi terlarang antara kami berdua. Dengan perasaan ikhlas aku menyerahkan segala-galanya kepada 'teman baharu' aku.

Walaupun usianya menghampiri 50, tapi aksi yang diberikan kepada aku mengalahkan suami aku yang baru 35. Kerana terlampau nikmat apa yang diberikan, aku meminta dia untuk meliwat aku. Pertama kali aku melakukan perbuatan itu, walaupun sebelum ini suami ada meminta untuk melakukannya.

Selepas dia mengenakan sebatang rokok, aku meminta untuk melakukannya lagi. Sekali lagi kami beraksi seperti suami isteri yang sah. Dan sekali lagi, buat kali keduanya bahagian belakang aku diliwat olehnya. Aku puas teramat. Tidak pernah ku rasa kepuasan sebegini ketika bersama suami.

Jam sudah menunjukkan pukul 2.25 pagi. Aku meminta diri untuk pulang. Dan berjanji untuk berada disisinya semula esok paginya.

Di rumah terbayang aku akan permainan kami tadi. Tak pernah terlintas difikiran aku akan diliwat. Demi nafsu dan marah pada suami, aku tidak peduli.

Paginya jam 9.00 aku tercegat di hadapan pintu biliknya. Dia belum bangun mungkin kerana letih permainan awal pagi tadi. Selepas beberapa kali pintu diketuk, pintu dibuka.

Selepas menjamah sarapan yang aku bawa, kami sekali lagi melayari bahtera haram. Kini setiap kali pelayaran kami, bahagian belakang aku sudah semestinya menjadi mangsa atas kerelaan dan kemahuan aku.

Sekali lagi aku puas. Puas dengan apa yang dah aku lakukan terhadap suami, dan puas dengan apa yang dah aku terima dari 'kawan baharu'.

Selepas 'check out' jam 12.00 tengahari, dia meninggalkan aku untuk balik ke KL. Dia berjanji akan datang lagi untuk menikmati aku, sekurang-kurangnya sebulan sekali.

Sekarang aku tidak mengharapkan lagi "benda itu" dari suami, sebaliknya aksi kawan baharu yang amat aku nantikan. Setiap hari terbayang akan aksi-aksi kami di chalet tersebut, yang amat-amat aku harapkan akan berulang.

Setiap hari aku menanti akan kedatangannya ke sisi aku.


Isteri Curang
Johor Bharu. Oktober 2011.


40 Keburukan Zina

1) Dalam zina terkumpul bermacam dosa, kemaksiatan dan keburukan.

2) Berkurangnya agama / hilangnya kesempurnaan iman.

3) Dicabutnya Nur / cahaya iman (tiada beza dengan kafir).

4) Hilangnya sikap wara’ (menjaga diri dari dosa).

5) Hilangnya rasa cemburu.

6) Hilangnya rasa percaya diri, sehingga sering was-was, karana doa orang yang berzina tidak diterima Allah. (akibat melakukan dosa besar).

7) Selalu memandang rendah lawan jenis, khususnya pasangan berzinanya.

8.) Menghilangkan rasa malu.

9) Sering berlaku tidak sopan .

10) Hilang sifat-sifat mulia dari dirinya .

11) Meningkatnya rasa egois,sombong,bongkak dan takbur.

12) Hilang kekhusyukan dalam beribadah .

13) Punahnya ketauladanan pada dirinya .

14) Melatih dirinya dengan cara-cara hidup seperti binatang, yang tidak mengenal norma-norma susila dan menghormati nilai-nilai kemanusiaan .

15) Menjadikan wajah pelakunya senantiasa lusuh, muram dan gelap.

16) Terbiasa dengan hidup yang kotor dan menjijikan.

17) Sifat liar di hati penzina, sehingga pandangan matanya liar dan tidak terkawal.

18) Pezina senantiasa berfikir untuk bertukar-ganti pasangan, curang dan tidak setia .

19) Pandai berkata lembut, bersahaja dan pandai merayu, walau sebenarnya dia adalah orang yang kasar dan bersifat lebih buruk dari binatang.

20) Tertutupnya hati dan mata batin sehingga sukar menerima nasihat dan kebenaran .

21) Mudah sekali berbuat curang, ingkar, berbohong, melanggar hukum dan membuka lebar - lebar pintu kemunafikan.

22) Membawa hartanya kepada harta yang tidak barakah .

23) Menjadikan pelakunya selalu dalam kemiskinan atau setidaknya merasa demikian sehingga tidak pernah merasa cukup dengan apa yang diterimanya.

24) Malas bersedekah dan menjadi kikir .

25) Selalu merasakan berbeda dan tidak puas atas apa yang didapatnya dengan apa keinginannya.

26) Menghilangkan kehormatan pelakunya dan jatuh martabatnya baik di hadapan Allah maupun sesama manusia.

27) Pezina laki-laki bererti telah menodai kesucian dan kehormatan wanita manakala penzina wanita pula sifatnya melebihi haiwan yang meletakkan dirinya sendiri dalam lembah kehinaan.

28) Jika wanita yang berzina hamil maka masalah-masalah besarpun akan datang menghampirinya dan melahirkan generasi yang tidak jelas nasabnya (anak tidak sah taraf).

29) Aib pelaku zina akan lebih lama berbekas dan mendalam karana walaupun akhirnya pelaku zina itu bertaubat dan membersihkan diri namun dia akan tetap merasa bahwa dirinya berbeza dengan orang yang tidak pernah melakukannya.

30) Merosak masa hadapan pelaku dan zuriat karena meninggalkan aib yang berkepanjangan malah melahirkan generasi yang pincang.

31) Di mata masyarakat mereka tidak memiliki status sosial yang jelas dengan darjat yang sangat rendah dan dipandang dengan pandangan yang menjijikan serta penuh kebencian.Orang-orang yang melakukan zina mungkin juga terdiri daripada keturunan yang pernah berzina.

32) Zina mengeluarkan bau busuk melalui mulut atau badannya. Hanya orang-orang yang memiliki ‘qalbun salim’ (hati yang bersih) yang dapat mengetahuinya.

33) Perzinaan menjurus kepada terputusnya hubungan silaturrahim.

34) Perzinaan boleh menjadikan seseorang menjadi durhaka kepada orang tua,suami, serta mensia-siakan keluarga dan keturunannya.

35) Mendorong dirinya untuk melakukan pekerjaan/mata pencahariannya yang haram, berbuat zalim bahkan boleh membawa kepada pertumpahan darah serta dosa-dosa besar yang lain.

36) Zina biasanya berkait dengan dosa dan maksiat lainnya yang dilakukan pezina.

37) Pezina senantiasa merasa tidak pernah ada puasnya, sehingga mencari cara-cara lain, baik dengan ubat-ubatan ataupun dengan cara-cara seks yang menyimpang.

38) Pezina biasanya memiliki penyakit menular yang berbahaya seperti HIV Aids, siphilis,  gonorhea atau kencing bernanah, gatal-gatal yang berkepanjangan dan lain-lain.

39) Kehilangan begitu banyak rasa nikmatnya beribadah dan iman.

40) Pezina menuju jalan su’ul khotimah, iaitu akhiran hidup yang buruk (ahli neraka).


Wallahuaqlam.

4 comments:

  1. KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
    dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
    berikan 4 angka [8697] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
    dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
    ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
    allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
    kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
    sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA WARSITO,,di no (((085-342-064-735)))
    insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 530 JUTA , wassalam.


    dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







    Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


    1"Dikejar-kejar hutang

    2"Selaluh kalah dalam bermain togel

    3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


    4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


    5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
    tapi tidak ada satupun yang berhasil..







    Solusi yang tepat jangan anda putus asah... KI .JAYA WARSITO akan membantu
    anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
    butuh angka togel 2D ,3D, 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
    100% jebol
    Apabila ada waktu
    silahkan Hub: KI JAYA WARSITO DI NO: [[[085-342-064-735]]]


    ANGKA RITUAL: SINGAPUR 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL: HONGKONG 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL; KUDA LARI 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL; TOTO/ MAGNUM 4D/5D/6D/



    ANGKA RITUAL; TAIWAN,THAILAND



    ANGKA RITUAL: SIDNEY 2D/3D/4D/



    ANGKA RITUAL: CHINA 3D/4D/5D/

    ReplyDelete
  2. Kepada KIJAYA WARSITO DAN PUTERI KECANTIKAN,
    SILA CONTACT SAYA DI WHATSAPP 016-6723649.
    SAYA BERMINAT.

    ReplyDelete

Kandungan Blog