Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Thursday 19 June 2014

Suami Bernafsu Melihat Isteri Disetubuh Lelaki Lain Di hadapannya

 
Sambil duduk atas kerusi , saya tidak dapat menahan kegelian dan amat bernafsu apabila kemaluan saya dijilat dengan begitu kasar. Kedua-dua kaki saya terbuka luas, Hisham berada ditengah-tengahnya, membongkok, lidahnya menjilat di seluruh kawasan larangan saya. 

Bukan sekadar di tebing,sesekali lidahnya menonjol ke dalam celahan lurah dan menekan "punca nikmat" dengan hujung lidah.

Saya meletakkan sabelah kaki ke bahu Hisham dan membiarkannya melakukan sewenang-wenangnya pada alat vital. Baju kurung pink berbunga halus tersingkap ke pinggang, Hisham begitu teliti dan kadang-kadang begitu gelojoh mengerjakan kawasan larangan. Seketika kemudian, Hisham membangunkan saya dan meminta membukakan seluarnya. 

Saya membuka zip seluar panjang yang dipakai dan menarik turun seluar dalamnya. Senjata Hisham kelihatan tegang tatkala terpacul dari seluar dalam dan terpacak betul-betul ke arah muka saya.

Tanpa disuruh, saya menarik punggung Hisham supaya anunya tepat ke mulut dan dengan pantas mengucup ddan menghisap anu Hisham yang kembang berkilat kepalanya. Ibarat kata , membalas kembali apa yang telah Hisham lakukan pada sekitar kawasan larangan saya sebentar tadi. 

Saya pegang dan meramas mesra daging kemal Hisham.Saya juga memberikan sedikit gigitan pada dua biji "ball"nya.Jilatan dan kuluman yang menggila pada kemaluannya menyebabkan Hisham tidak bertahan lama.Matanya terpejam rapat sambil anunya memuntahkan air lendir pekat panas ke dalam mulut saya. Saya hirup seperti meminum teh.Hisham mengerang kesedapan. 

Satelah kering air pekat Hisham disedut, saya memberikan jilatan betul-betul pada lubang di tengah-tengah kepala adiknya. Hisham terduduk di atas kerusi di sebelah saya.

Beberapa minit kemudian, saya bangun menuju ke bilik air.Saya tanggalkan baju kurung,coli dan seluar dalam yang masih terlekat pada tubuh.Selesai mandi, saya keluar dengan hanya memakai tuala. Ketika keluar, Hisham tiada di situ sebaliknya tercegat seorang lelaki yang kelihatan mahu  menutup tv. Katanya, Hisham menunggu di bilik.

Saya segera mendapatkan lelaki tersebut dan mencium pipinya. Dia memeluk dan mengucup bibir sambil memeluk saya dengan mesra.Saya balas pelukannya dengan agak bernafsu. Sebentar kemudian, dia melepaskan pelukannya.Katanya jangan biarkan Hisham menunggu lama.

Kami terus  ke dalam bilik sambil berpimpin tangan.Hisham sudah sedia berbaring di atas katil. Bertelanjang bulat.

Lelaki yang memimpin tangan saya tadi menarik tuala yang saya pakai. Terpamerlah susuk tubuh saya tanpa seurat benang sama saperti Hisham.

Lelaki tersebut duduk di sebuah kerusi sambil mengarahkan saya naik ke atas katil.Hisham terus memeluk saya. Kami bermain lidah.Tangan Hisham terus menjelajah ke seluruh tubuh saya. Kami melakukan posisi 69, salah satu aksi kesukaan saya. 

Hisham mengerjakan kewasan larangan saya. Saya menjilat dan menghisap senjata Hisham. Satelah agak lama berhisap,menjilat dan berkuluman, Hisham menolak saya supaya berkeadaan terlentang di atas katil.

Dengan ghairah, Hisham memasukkan anunya ke dalam celahan alur saya. Sedikit demi sedikit, sehinggalah kesemuanya tenggelam.Bergesel mesralah kedua-dua kawasan hitam di tempat sulit kami.

Hisham beraksi agak pantas. Ada ketikanya persis menunggang kuda pada tubuh kecil saya. Dia menyetubuhi saya tanpa memperdulikan lelaki yang leka memerhatikan kami beraksi. Saya terkapar,merintih, menggigil menahan kesedapan.

Hampir dua puluh minit menunggang, akhirnya Hisham memeluk saya dengan kemas.Terasa cecair pekat panas menerjah masuk ke lurah kewanitaan saya. Saya juga demikian, terasa vagina saya mengemut dengan pantas. Dengan sekali henjutan akhir yang agak kuat, saya dan Hisham sama-sama ke puncak. Hisham melepaskan tubuh saya dan  mencabutkan senjatanya sambil melepaskan sebuah kucupan pada bibir dan kemaluan saya. 

Kami bangun dan bergegas ke bilik air berasingan. Seketika kemudian kami bertemu semula di ruang tamu dengan berpakaian lengkap.Seperti tiada apa-apa yang berlaku. Hisham bermohon untuk pulang.Tinggallah saya bersama-sama lelaki yang duduk memerhati aksi saya dan Hisham sebentar tadi.

"Bagaimana?Puas?" dengan nada manja saya bertanya kepadanya.

Dia tersenyum dan terus memeluk saya.

''Cukup puas Ima, abang cukup puas'' katanya sambil menahan gelora.

Kami berdua ketawa. Selepas itu, lelaki tersebut menarik saya ke dalam bilik, tempat saya  disetubuhi oleh Hisham sebentar tadi. Kami membuka pakaian masing masing. Apabila sudah tiada seurat benang di badan, kami lakukan aksi seperti saya dan Hisham lakukan sebentar tadi, seperti juga apa yang dilakukan oleh pasangan suami isteri. 

Ya, kami berdua sememangnya sepasang suami isteri. Lelaki yang sedang menyetubuhi saya ini adalah suami saya Man, Rosman.

Kami sudah berkahwin hampir 10 tahun.Mempunyai 2 orang cahaya mata. Seorang berusia 7 tahun dan seorang lagi berusia 4 tahun.

Hisham yang menyetubuhi saya sebentaar tadi adalah kenalan kami. 

Hari ini, suami saya Man, menyetubuhi saya dengan begitu rakus dan hebat sekali.Sesudah saya dikerjakan oleh Hisham kini giliran suami saya pula.

Saya tetap menyerah dan memberikan tindak balas yang hebat juga. Jika dengan Hisham saya bertindak kemas, dengan suami apatah lagi sehinggalah tiba pada hentakkan yang maha hebat dari tubuh suami.

Terasa pancutan cecair panas melekit deras menerjah ke corong wanita saya. Saya peluk tubuhnya dan melintangkan kaki saya ke atas punggungnya. Kemas, seakan tidak akan terpisah lagi.

Pancutan demi pancutan air maninya masuk kedalam kemaluan saya. Entah berapa jumlah air mani bertakung di dalam rahim saya, tidak tahu. Air mani Hisham bercampur air mani  suami. Sisa-sisa lelehan mani saya yang bercampur mani suami saya jilat habis.Kami tertiarap di atas katil, keletihan.

Sebentar kemudian kami sama-sama ke bilik air. Kami mandi bersama-sama.Sempat jugalah saya kembali menghisap anu suami dan menelan air mani suami ketika di bilik air.Rasanya tidak berbeza dengan air mani Hisham.
Menjelang petang, kami berdua keluar untuk mengambil anak yang dijaga oleh ibu saya. Apa yang saya lakukan bersama-sama Hisham adalah kali pertama.

Cuma sekali dengan Hisham, akan tetapi telah berkali-kali saya disetubuhi oleh lelaki lain selain dari suami.Berbagai saiz dan pelbagai gaya saya rasa.

Semuanya berlaku atas kehendak suami saya, Rosman. Kali pertama, memang agak sukar untuk saya lakukan. Saya menangis dan keliru akan kehendak dan tindakan suami.Semuanya bermula ketika usia perkahwinan kami masuk tahun kelima.

Aktiviti pelik ini lama kelamaan menjadi biasa dan setiap kali saya lakukan sex dengan lelaki lain, suami saya ada bersama-sama. Ya, dia akan bernafsu dan terangsang apabila melihat saya disetubuhi oleh lelaki lain.

Kesemua lelaki yang mendatangi saya, adalah atas undangannya. Mereka terdiri daripada kenalan suami. Saya menjadi hairan akan tabiat pelik suami saya itu.Memang pelik dan ganjil tetapi itulah hakikatnya.

Permainannya di ranjang cukup bertenaga,garang dan bernafsu,setelah dia melihat saya disetubuhi lelaki lain, jika tidak, hubungan kami dingin dan kerapkali suami tidak mampu bertindak apa-apa.Senjatanya menjadi kecut, sangat kecut, walhal suami saya adalah seorang jurutera tersohor, berpendidikan luar negara.


 Sabda Nabi : -
 
وعن عمار بن ياسر عن رسول الله قال ثلاثة لا يدخلون الجنة أبدا الديوث والرجلة من النساء والمدمن الخمر قالوا يا رسول الله أما المدمن الخمر فقد عرفناه فما الديوث قال الذي لا يبالي من دخل على أهله

Ertinya : Dari Ammar bin Yasir berkata, Dia mendengar dari Rasulullah SAW berkata : " Tiga golongan yang tidak akan memasuki syurga sampai bila-bila iaiatu Si DAYUS, si wanita yang menyerupai lelaki dan orang yang ketagih arak" lalu sahabat berkata : Wahai Rasulullah, kami telah faham erti orang yang ketagih arak, tetapi apakah itu DAYUS? , berkata nabi : "IAITU ORANG YANG TIDAK MEMPERDULIKAN SIAPA YANG MASUK BERTEMU DENGAN AHLINYA (ISTERI DAN ANAK-ANAKNYA) - ( Riwayat At-Tabrani ; Majma az-Zawaid, 4/327 dan rawinya adalah thiqah)

48 comments:

  1. Replies
    1. Ssiapa yg nak tgk wife nya di setubuhi and share wife nya...sila weechat ke : heavengame69

      Delete
    2. Ssiapa yg nak tgk wife nya di setubuhi and share wife nya...sila weechat ke : heavengame69

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  2. #Swing_group93#
    Untuk join ahli blog bayaran Rm30 ringgit dikenekan..
    Hanye sekali bayaran sahaje
    Selepas bayaran hendaklah di buat kepade akaun bank owner blog.
    Dan selepas bayaran di buat pastikan slip bayaran di simpan untuk semakkan admin...
    ~
    Ape yang best dalam blog ini?
    ~
    blog ni tempat langganan girl yang sedia ade..
    Didalam blog 55 girl dari seluruh malaysia
    Kebanyakkan terdiri dari students
    setiap member blog akan dapat 55 id wechat dorang
    Segala gambar..video..dan serba sedikit maklumat tentang dorang ade di sediakan dalam blog.
    Semua girl berbayar
    Dan berdaftar dengan blog ini..
    Id wechat dan no tel mereka hanye member blog je akan dapat
    Selepas bayaran di buat anda akan menerima 3 jenis application :
    1.Application blog
    2.Application seks game
    3.Application untuk download segala video yang ade di dalam blog
    ~
    Segala application akan dihantar melalui emel dan pastikan emel anda aktif.
    ~
    Wechat ini ade 3 orang admin
    1.mira
    2.yat
    3.yana
    Anda akan dapat tahu siape yang on9 pade hari2 berikutnya status akan di paparkan di moment.
    ~
    Setiap pedaftaran hanye sah digunakan 1 nmbor sahaje.
    Jika ade penambahan nombor bayaran akan di kenekan
    ~
    Yang bukan member blog moment akan di kunci..
    Hanye ahli blog sahaje yang dapat lihat moment admin.
    ~
    Setiap girl yang ada boleh di langgan
    Dan ape yang belaku dalam proses langganan admin tidak akan bertanggung jawap
    Jika ade girl yang tidak memberi servis yang terbaik..anda boleh report pade admin dengan berikan code dorang...
    Setiap girl ada no code masing2...
    ~
    Segala pertanyaan boleh tanye mira at wechat..
    ~
    Di dalam blog ini tiada paksaan..sama ade anda mahu turut serta atau tidak itu terpulang pade anda..
    ~
    Thanks
    ~
    #note#
    Yang bukan member blog hanye dibenarkan berade didalam friend list selama 60 minit je
    Dan selepas itu anda akan di kick[胜利]
    ~
    id wechat : swing_group93

    application hanye untuk android..jike iphone(ios)
    bayaran 50 ringgit

    ###boleh lihat bukti2 bayaran customer yang telah join blog ini jika anda terlalu takut dan risau kene tipu###

    ReplyDelete
  3. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Nakal lah abang ni..
    Seronok lah tu..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete
  4. Cerita best n menarik..
    Mmg sedap..
    http://weeklyfixpay.com/?ref=347167

    ReplyDelete
  5. Due to our respect to our agama, please do not post what you posted.
    Akum
    Rahim Maarof

    ReplyDelete
  6. Siapa nak main wife aku..bayar 100.lepas tu kita main puas2 ok watsap no ne..kita plan dulu...masa dan tpt yg sesuai..duit hotel awk kena bayar...01121626960

    ReplyDelete
  7. Siapa nak main wife aku..bayar 100.lepas tu kita main puas2 ok watsap no ne..kita plan dulu...masa dan tpt yg sesuai..duit hotel awk kena bayar...01121626960

    ReplyDelete
  8. wife org leh main....0193036089

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. aera klang...wife org.01123075502

    ReplyDelete
  12. bini aku ckp nk try,umo 25..
    tp pancut luar boleh..??
    nnt takut buncit bini aku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..aku main bini ko...ko layan awek aku...bleh...?

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  13. Ada couple atau gurl area jb pm aku

    ReplyDelete
  14. Hai Togel Lovers
    ada kabar gembira neh di Togel Pelangi
    Saat ini ada Promosi Jackpot pasaran Singapore lho
    Langsung diundi !!
    Aman dan terpercaya lho

    Cuma deposit 20ribu saja kamu bisa mengikuti permainan togel 6 pasaran dan permainan dd48 red blue
    Bonus deposit untuk member baru
    referal 1% berlaku seumur hidup Lho

    Bermain di ponsel ? Bisa dong
    Didukung Live chat 25 jam dengan siaga cepat dan fast respon
    info kontak Dengan Live chat 24 jam
    BBM :D8E23B5C
    LINE :togelpelangi
    What Apps :+85581569708
    wechat :togelpelangi

    Silahkan kunjungi website kami di
    www.togelpelangi.com
    togel online

    ReplyDelete
  15. Takde wife nak scandal ke?0198144002

    ReplyDelete
  16. Takde wife nak scandal ke?0198144002

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  17. Takde wife nak scandal ke?0198144002

    ReplyDelete
  18. Teringin nak main dengan wife orang,,,ada tak yang rela nak kongsi kan wife dengan kita

    ReplyDelete
  19. hello ada tak nak threesome ajak aku 01121347493 wsp bro

    ReplyDelete
  20. Nk main wife saya wsp 01151352564

    ReplyDelete
  21. Mana2 wanita kesepian wsp la sy 0182996342

    ReplyDelete

Kandungan Blog