Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Saturday 6 September 2014

Suami Cerai Isteri Tidak Tahan Permintaan Seks Melampau

 
INDIA,6/9/14-Seorang lelaki di India menuntut cerai ke mahkamah di Kota Mumbai lantaran dia merasa tidak kuat lagi melayani nafsu luar biasa isterinya.

Dia mengatakan kepada mahkamah, isterinya sering minta disetubuhi tanpa henti sejak mereka menikah pada April 2012, seperti disiarkan surat khabar the Daily Mail, Jumaat (5/9).

Menurut surat khabar the Times of India, lelaki itu menuduh isterinya sering memaksanya berhubungan intim dengan cara yang tidak lazim.

Dia bahkan menuduh isterinya memberinya minuman beralkohol dan pengubatan buat meningkatkan hasrat seksualnya.

Di mahkamah, lelaki itu mengatakan dia harus melayani nafsu seks isterinya sampai tiga kali sehari tapi itu pun masih tidak cukup buat isterinya.

Pada Desember 2012 dia terpaksa dirawat di rumah sakit kerana sakit perut dan isterinya akhirnya pergi ke rumah kakak perempuannya.

Namun dua minggu kemudian isterinya kembali dan meminta dia melayani nafsu seksnya meski doktor menyarankan suaminya masih harus istirehat dan tidak boleh berhubungan seks dulu.

Pada Oktober 2013 kejadian serupa terjadi lagi ketika dia juga sakit dan perlu rawatan dan istirehat tapi isterinya tetap memaksanya melayani hubungan seks.

Kerana sudah tidak tahan lagi akhirnya dia memutuskan meminta cerai dan mahkamah mengabulkannya. merdeka.com

1 comment:

  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Nakal lah abang ni..
    Seronok lah tu..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete

Paparan Terkini dan Terdahulu

Kandungan Blog