Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Wednesday 10 September 2014

Jururawat dirogol dalam ambulans

Oleh SHAHRIL NIZAM ABDULLAH
shahril.abdullah@kosmo.com.my

MERSING – Seorang jururawat di sebuah hospital di daerah ini mendakwa dirogol oleh seorang pemandu ambulans selepas terlelap di dalam ambulans berkenaan kerana keletihan bekerja Khamis lalu.

Dalam kejadian kira-kira pukul 12.45 pagi itu, mangsa berusia 31 tahun, dikatakan terlelap seketika di dalam kenderaan terbabit selepas dia bersama seorang lagi pembantu jururawat lelaki dan pemandu ambulans tersebut baru pulang dari sebuah hospital di Johor Bahru.

Difahamkan, sebaik tiba di hospital di sini, pembantu jururawat lelaki yang berada bersamanya terus masuk ke dalam wad hospital manakala mangsa pula mengemas barangan di dalam ambulans sebelum tertidur.

Bagaimanapun, sebaik sahaja tersedar, mangsa mendapati ambulans itu sudah berada di belakang asrama hospital dan pintu kenderaan pula berkunci.

Mangsa juga mendakwa dirogol beberapa kali.

1 comment:

  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Nakal lah abang ni..
    Seronok lah tu..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete

Paparan Terkini dan Terdahulu

Kandungan Blog