Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Sunday 7 September 2014

Hampir Hilang Nyawa Ketika Lakukan Seks Bertiga Di dalam Kereta


Wenzhou,China:11 Jun 2014 - Khamis lalu, dua orang wanita dan seorang lelaki di Wenzhou dilaporkan telah mengalami kemalangan ngeri apabila kereta yang mereka naik terjunam di dalam gaung.

Shanghaiist melaporkan kejadian tersebut berlaku ketika ketiga-tiga individu ini sedang melakukan seks 'threesome' di dalam kereta tersebut. Kejadian malang itu terjadi apabila kereta yang diparkir ditepi bukit telah meluncur turun setelah brek tangannya terlepas akibat ditarik oleh salah seorang daripada mereka.

Kereta tersebut turut melanggar sebatang pokok hingga menyebabkan kereta itu remuk teruk.

Dua belas anggota bomba dikerah ke tempat kejadian dan mereka telah menemui kereta yang hampir hancur dengan tiga orang yang sedang berbogel berlumuran darah di dalamnya.

Salah seorang dari wanita itu patah kedua-dua kakinya akibat tersepit hingga menyebabkan bomba terpaksa memotong bahagian kereta itu. Individu lelaki itu tidak mengalami kecederaan yang serius dan siasatan masih lagi berjalan

No comments:

Post a Comment

Paparan Terkini dan Terdahulu

Kandungan Blog