Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Thursday 7 August 2014

Pasangan dicari lakukan hubungan seks di khalayak ramai

PAY-Police-Hunt-Pair-
Polis cuba untuk mengesan pasangan yang lakukan seks pada kolam mata air di siang hari.



Ahad, 6 Julai 2014, POLIS Rusia telah diarahkan untuk mengesan pasangan yang melakukan seks di tempat awam kerana aksi mereka yang dirakam telah menjadi perkongsian di laman sosial ketika ini.

Rakaman itu dibuat oleh Aleksey Douhov, 26, ketika menemui pasangan itu sedang melakukan seks di tepi kolam di kawasan bersejarah bandar Samara.

Kawasan ditepi jalan dan kedai-kedai itu merupakan tempat yang popular bagi penduduk tempatan untuk melepak.

Rakaman itu juga menjadi video tertinggi yang ditonton di Rusia ketika ini.

Douhov berkata, pasangan tersebut melakukan seks seperti tiada orang yang melihat selama 15 minit sebelum bangun dan berjalan sambil ketawa. - AGENSI.

No comments:

Post a Comment

Paparan Terkini dan Terdahulu

Kandungan Blog