Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Saturday 16 August 2014

Kena 8 Tahun dan 5 Sebatan Rogol Gadis 15 Dalam Laut


KOTA BHARU - Akibat merogol kekasih berusia 15 tahun ketika mandi laut di Pantai Tok Bali, seorang lelaki dihukum penjara lapan tahun dan dikenakan lima sebatan oleh mahkamah sesyen, di sini, sebentar tadi.

Azmi Rahim, 27, dihukum selepas mengaku salah merogol remaja berusia 15 tahun lima bulan itu di Pantai Tok Bali, Pasir Puteh, pada jam 8.30 pagi, 6 November 2013.

Tertuduh yang sudah berkahwin mengenali mangsa melalui laman sosial, Facebook.

Pada 6 November 2013 tertuduh mengajak dan memujuk mangsa bersiar-siar dengan menaiki motosikal sebelum ke pantai dan merogolnya ketika mandi laut.

No comments:

Post a Comment

Paparan Terkini dan Terdahulu

Kandungan Blog