Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Tuesday 17 June 2014

Termuatnaik foto aksi hisap 'anu' teman lelaki


Smartphone atau telefon pintar patut digunakan dengan bijak. Namun, di atas lambakan smartphone di pasaran dengan pelbagai jenama yang pelik melik, hampir semua golongan kini dapat menikmati kecanggihan smartphone.

Hari ini, tersebar lagi di laman sosial 'kecerdikan' seorang pengguna smartphone yang memuat naik gambar 'aktiviti gembiranya' bersama dengan teman lelakinya di Facebook.

Gadis yang dipercayai berasal dari Sarawak ini, secara tidak sengaja termuat naik gambar dirinya sedang menjilat aiskrim di Facebook peribadinya.

Respon rakannya? "Gila juaa babe!"

Anak-anak muda semakin hari semakin berani, bukan berani upload gambar xxx. Semakin berani melakukan aktiviti yang tidak sepatutnya dilakukan.

Ibu bapa di luar sana, pantaulah aktiviti anak-anak anda selagi mereka masih di bawah tanggungan anda.

Sumber: Blog 3 dalam 1

No comments:

Post a Comment

Kandungan Blog