Penafian

PENAFIAN DAN AMARAN:Terima kasih sudi bertamu.Bahan bacaan dan ilustrasi di dalam blog ini sebahagiannya tidak sesuai dilayari oleh golongan bawah umur. Paparan yang dimuatkan dipetik dan disunting daripada pelbagai sumber termasuklah daripada media arus perdana dan sumber media lain.Bukan tujuan untuk mengaibkan mana-mana pihak, sekadar mengetengahkan kepincangan yang melanda masyarakat untuk dijadikan sempadan dan iktibar.Kemaafan dipinta sekiranya artikal yang dipaparkan tidak dinyatakan sumber atau pemilik asal dan admin tidak bertanggungjawab sekiranya kandungan blog ini mendatangkan kerosakan,kerugian dan kemudaratan kepada sesiapa yang berkunjung dan melayari blog ini.Harap maklum.

Friday 12 September 2014

Isteri Kandungkan Zuriat Bomoh - Part 2

Terkena Guna-guna Dukun Siam


Selepas aku bersalin hasil rawatan dengan dukun siam yang dikenali sebagai Pak Boon, perasaan seks aku menjadi dingin. Aku tidak berselera lagi melakukan hubungan seks bila suamiku mendekatiku. Berbagai helah aku lakukan untuk tidak melayan suamiku sendiri. Selalunya aku memberikan alasan penat kerana kerja banyak di sekolah siang tadi.

Sebenarnya keinginan seksku bukanlah mati sama sekali. Hanya aku seperti tak berselera bila suamiku menghendakinya. Seks aku akan bangun dan keghairahanku akan memuncak bila aku terbayangkan Pak Boon. Pernah aku beritahu kawanku Hayati yang juga pernah mendapat rawatan Pak Boon. Hayati memberitahuku bahawa aku sebenarnya telah diguna-gunakan oleh Pak Boon. Pak Boon tertarik denganku kerana aku masih muda dan mempunyai rupa paras cantik. Kawan-kawan guruku di sekolah selalu memuji kecantikanku. Kata mereka wajahku mirip Nasha Aziz.

Satu hari bila keinginan seksku memuncak, selepas saja waktu sekolah aku memecutkan Kelisaku ke rumah Pak Boon. Kuberitahu suamiku bahawa sebelah petang ada aktiviti kokurikulum, jadi aku akan lambat pulang. Jarak rumahku ke tempat Pak Boon kira-kira setengah jam perjalanan. Rumah Pak Boon berada di semuah perkampungan yang majoriti penduduknya keturunan siam.

Aku seperti di tarik-tarik untuk kerumah Pak Boon. Semacam ada besi berani menarik aku ke tempat kediaman dukun berumur 60 tahun itu. Pak Boon pada pandanganku pertama kali bukanlah seorang lelaki idaman. Lelaki separuh baya itu berkulit coklat tembaga. Rambut dan misainya sudah mula memutih dengan uban. Badannya saja kelihatan masih kekar dan berotot-otot. Yang lainnya sama sekali tidak ada yang istimewa.

Mukin benar juga kata-kata Hayati kawanku. Aku dah terkena guna-guna dukun siam. Di fikiranku Pak Boon adalah lelaki idaman. Badannya kekar dan gagah. Layanan seksnya amat hebat. Aku tergila-gila ingin mendapat belaian lelaki siam tersebut. Aku ketagih batang coklat gelap kepunyaan Pak Boon. Batang kekar yang berurat-urat itu seperti kekal berada dalam rongga cipapku. Bayangan ini saja membuat cipapku mula berair, celana dalamku akan basah bila khayalan bermain dibenakku.

Petang itu sambil memecut aku membayangkan akan mendapat belaian dan kenikmatan daripada Pak Boon. Batang kekar Pak Boon akan selesa meneroka cipapku yang segar bermadu. Cipapku akan membelai lembut batang Pak Boon yang keluar masuk secara berirama. Cipapku yang sudah lama tak diairi sejak bersalin akan disirami oleh benih Pak Boon yang unggul. Benih siam akan membuahi telurku yang sentiasa menunggu. Benih siam campur melayu akan tumbuh membesar dalam rahimku yang subur.

Bayangan-bayangan itu saja telah membuat celana dalamku basah lencun. Sambil menekan pedal minyak aku rapatkan pahaku kerana nafsu yang tak tertahan. Kurapatkan kedua pahaku hingga kelentitku tersepit. Kugerak-gerakkan pahaku hingga aku mengalami orgasme. Badanku seperti tak bermaya. Hampir aku melanggar kambing yang melintas di hadapanku kerana kawalan keretaku tak sempurna lagi. Aku hampir terbabas di tepi jalan

Tanpa disedari, aku telah berada di halaman rumah Pak Boon. Rupa-rupanya aku berkhayal sambil memandu. Pak Boon dengan ceria menunggu kedatanganku. Pak Boon tahu kedatanganku ke rumahnya. Pak Boon dah bersedia mengosongkan benih yang dah lama terkumpul dalam simpanannya. Pasti konek Pak Boon telah menegang sambil menunggu kedatanganku.

Seperti biasa isteri Pak Boon ada di dapur. Dia tak kisah siapa yang mengunjungi suaminya. Mungkin isteri Pak Boon juga terkena guna-guna hingga dia tak kisah apa yang berlaku dalam bilik rawatan Pak Boon. Dia tak pernah masuk ke bilik rawatan dan dia tak pernah ambil tahu apa yang berlaku.

Aku seperti tak sabar-sabar berjalan menuju Pak Boon. Pak Boon aku lihat sungguh gagah dan hebat. Lelaki umur 60 berkulit coklat tembaga itu seperti wira pada pandanganku. Aku di sambut mesra oleh Pak Boon. Tanganku dipegang, kami bergandingan menuju bilik yang menjanjikan surga dunia. Sambil berjalan Pak Boon mencium pipiku yang gebu. Misai Pak Boon yang kasar membuat aku terasa geli.

Tanpa diperintah aku membuka tudung, baju kurung dan kain yang kupakai. Coli dan seluar dalamku yang telah basah aku londeh sekali. Aku telanjang bulat dalam bilik rawatan Pak Boon. Pak Boon pun berbuat sama sepertiku. Baju dan seluar yang dipakainya dilondeh ke lantai. Pak Boon juga sekarang telanjang bulat. Seperti yang aku duga, konek Pak Boon memang telah tegang. Batang besar coklat tua terpacak keras di celah kangkang Pak Boon.

Aku tak sabar melihat konek keras mengacung mesra di celah paha Pak Boon. Dengan segera aku melutut di hadapan Pak Boon yang masih berdiri. Kini batang keras Pak Boon betul-betul berada di hadapan mukaku. Kupegang dan kubelai batang besar dan panjang kepunyaan Pak Boon. Pertama sekali kepala konek Pak Boon yang masih terbungkus kulit kulup aku cium dan hidu. Aroma konek Pak Boon sungguh harum bagiku. Aku rasa seperti bau kasturi. Muncung kulup Pak Boon aku gigit-gigit sayang. Setelah puas aku selak kulit kulup hingga kepala coklat tua berkilat terjengul keluar.

Aku belek kepala konek Pak Boon. Aku terangsang melihat kepala licin. Kulihat ada benda putih seperti krim di sekitar kepala konek dukun siam. Aku cium selaput putih, bau jantan. Aku jilat selaput putih rasanya lemak masin. Aku jilat lagi hingga kepala konek Pak Boon bersih tidak lagi diselaputi krim putih. Krim lemak masin yang berada dalam mulut aku telan. Selaput putih meluncur laju di kerongkonganku.

Puas membelai kepala konek yang licin, aku menjilat batang Pak Boon yang berurat-urat. Kugigit-gigit lembut batang keras. Telur Pak Boon yang tergantung berkedut aku cium mesra dan kujilat-jilat. Aku lihat Pak Boon mengeliat-ngeliat kelazatan. Pak Boon benar-benar sedap menerima belaian mulutku di batang kerasnya.

Selepas beberapa lama aku kulum dan hisap batang dukun siam. Mula-mula separuh dalam mulut. Aku belai mesra kepala konek dengan lidahku. Aku hisap kuat-kuat dan kukemut batang Pak Boon dengan mulutku. Tidak cukup separuh sahaja, akhirnya seluruh batang panjang Pak Boon telah selesa berlegar dalam mulutku yang hangat. Aku lihat badan Pak Boon bergetar. Kurasa batang Pak Boon makin keras dalam mulutku, dan tiba-tiba satu pancutan hangat laju menerjah kerongkongku. Enam kali pancutan hangat keluar dari hujung kepala konek. Aku rasa cairan pekat sungguh banyak dalam mulutku. Aku telah semuanya tanpa sisa.

Aku lihat lutut Pak Boon melemah. Pak Boon terduduk di katil. Kepuasan terlihat di matanya. “Hisapan cikgu memang handal. Saya tak dapat menahan pancutan,” ujar Pak Boon.

“Tak apa Pak Boon. Saya suka, boleh jadi ubat awet muda. Mani Pak Boon sungguh sedap, lemak dan berkrim,” jawabku mesra. Pak Boon tersenyum saja.

Sebenarnya aku pun mencapai klimaks sewaktu Pak Boon melepaskan maninya dalam mulutku. Tembakan keras Pak Boon beriringan dengan pancutan cairan panas dalam cipapku. Cipapku basah lencun oleh cairan nikmat yang terbit tak henti-henti dalam rongga cipapku.

Selepas berehat setengah jam tenaga kami pulih. Aku mula meramas-ramas kembali konek Pak Boon yang separuh keras. Aku kembali kulum batang Pak Boon agar mengeras kembali. Aku ingin batang keras Pak Boon membelai cipapku pula. Aku terasa batang Pak Boon mula bereaksi. Aku terasa kepala konek Pak Boon mula keluar dari sarungnya. Aku rasa kepala konek yang licin. Aku jilat-jilat hingga batang Pak Boon benar-benar keras.

Aku tak mahu menunggu lama. Aku tidur telentang di tilam dan mengangkang pahaku luas-luas. Aku mengarahkan Pak Boon memasukkan koneknya ke cipapku yang dah tak sabar menanti. Pak Boon mengerti permohonanku. Dukun siam bertinggung di celah kangkangku yang terbuka luas. Pak Boon tidak segera membenamkan konek kerasnya. Mukanya dihampiri ke muara cipapku. Pak Boon mebelai kelentit dan bibir cipapku dengan mulutnya. Aku terasa amat lazat dan geli. Cairan hangat mengalir deras dari dalam cipapku.

Setelah puas membelai tundun dan cipapku yang gebu berbulu halus, Pak Boon mula menghalakan kepala konek coklat tua dengan kulit kulup yang disingsing ke belakang ke muara cipapku. Aku terasa benda bulat membelah bibir cipap. Kepala bulat kemudiannya terbenam menyelam dalam lubang cipapku yang sentiasa menanti. Pak Boon mula menggerakkan punggungnya supaya batangnya keluar masuk dalam cipapku yang licin. Akhirnya Pak Boon membenam habis hingga ke pangkal. Aku rasa amat lazat bila kepala konek Pak Boon menyentuh pangkal rahimku.

Pak Boon menggerakan punggungnya makin laju. Bila kami sama-sama berada dipuncak nikmat, Pak Boon memeluk badanku erat. Badan kami seperti melekat. Dada bidang Pak Boon yang berotot menindih tetekku yang pejal. Tetekku terasa geli. Bibir tebal hitam Pak Boon mula menghisap bibirku yang merah. Lidahku dihisap. Bibir kami bersatu. Aku betul-betul terasa nikmat. Sambil bibir kami bersatu, Pak Boon makin melajukan gerakannya. Setelah hampir setengah jam menggerakkan koneknya keluar masuk dalam cipapku, tiba-tiba aku rasa batang Pak Boon semakin keras dan memanjang. Pak Boon menekan kuat punggungnya hingga bulu Pak Boon membelai mesra bibir cipap dan kelentitku. Badanku dan Pak Boon mengejang kaku dan tiba-tiba satu pancutan hangat terasa dalam cipapku. Aku juga terikut sama dan cairan hangat cipapku menyiram kepala licin konek Pak Boon.

Aku dan Pak Boon terkulai lemas. Badan Pak Boon tetap kemas memelukku. Aku menahan berat badan Pak Boon. Aku juga tak terdaya. Setelah beberapa seketika apabila aku merasa konek Pak Boon mula mengecil, Pak Boon menarik keluar koneknya. Pak Boon terbaring lemah di sisiku.

Aku menjeling konek Pak Boon yang sebentar tadi cukup garang. Sekarang konek Pak Boon terkulai lemah memendek dan mengecil terkulai di pahanya. Kulit kulup kembali menutup kepalanya. Sekarang bentuknya seperti konek budak umur lima tahun. Aku tersenyum puas. Aku benar-benar terasa kehebatan Pak Boon. Mungkin saja anak sulungku akan mendapat adik sembilan bulan lagi?

8 comments:

  1. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Nakal lah abang ni..
    Seronok lah tu..
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    ReplyDelete
  2. Hai Togel Lovers
    ada kabar gembira neh di Togel Pelangi
    Saat ini ada Promosi Jackpot pasaran Singapore lho
    Langsung diundi !!
    Aman dan terpercaya lho

    Cuma deposit 20ribu saja kamu bisa mengikuti permainan togel 6 pasaran dan permainan dd48 red blue
    Bonus deposit untuk member baru
    referal 1% berlaku seumur hidup Lho

    Bermain di ponsel ? Bisa dong
    Didukung Live chat 25 jam dengan siaga cepat dan fast respon
    info kontak Dengan Live chat 24 jam
    BBM :D8E23B5C
    LINE :togelpelangi
    What Apps :+85581569708
    wechat :togelpelangi

    Silahkan kunjungi website kami di
    www.togelpelangi.com
    togel online

    ReplyDelete
  3. Aku hisap air mani bomoh kt pantat bini aku..lpstu aku merayu mereka brdua liwat ponggong aku brgilir2

    ReplyDelete

Paparan Terkini dan Terdahulu

Kandungan Blog